You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית
אכזבה גדולה. הרכב הנבחרת במשחק היום (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 במשחק מול נבחרת נורבגיה המארחת - שחגגה העפלה לאליפות אירופה. מפגינים פרו פלסטינים ניסו לפרוץ לאצטדיון - ונהדפו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום וידאו: מדיה הכח עמידר ר"ג

בפעם השניה ברציפות נבחרת הנוער של ישראל אינה מצליחה להעפיל לאליפות אירופה. שחקניו של אופיר חיים, שפתחו את משחקי שלב העילית עם ניצחון נאה 0:2 על בוסניה והפסידו בשבת האחרונה 1:0 למונטנגרו - שהבקיעה שער בשלהי תוספת הזמן, פגשו היום את הנבחרת המארחת, נורבגיה, כשהם יודעים שכדי לעלות לאליפות אירופה רק שילוב ניצחון ישראלי בתוספת לכך שמונטנגרו לא תנצח את בוסניה, בא בחשבון. בפועל, הנבחרת הישראלית לא הייתה במיטבה ולמרות שרק שני איומים נרשמו על מסגרת השער הישראלי, נורבגיה היא זו שחגגה העפלה לאליפות אירופה בזכות ניצחון 0:2. במהלך המשחק ניסו מפגינים פרו פלסטינים לפרוץ לאצטדיון, אך נהדפו בצורה תקיפה ע"י כוחות הביטחון המקומיים וכניסתם נמנעה.

ואלה סאנדרי אגלי התחפש לחלוץ הנבחרת הבוגרת, האלנד, ופשוט היה במיטבו עם שני שערים בתוך פחות מ-25 דקות: בדקה ה-2 איבוד כדור של ניקיטה סטויאנוב אפשר לסאנדרי לסיים מהלך עם בעיטה לרשת, בדקה ה-26 החלוץ הנורבגי השתלט על כדור עומק שנשלח לעברו, חלף על פני השוער הישראלי, אופק מליקה, בעט לרשת והעניק לנורבגיה יתרון 0:2, שעליו היא שמרה עד לסיום המשחק מול הנבחרת הישראלית, שלמעט החמצה של ניקיטה סטויאנוב בבעיטה ממטרים ספורים, שנהדפה ע"י השוער הנורבגי, לא הצליחה לסכן באופן משמעותי את השער הנורבגי. נורבגיה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים, בשל הרחקתו של אחד משחקניה בשל ספיגת כרטיס צוהב שני, עמוק בתוך תוספת הזמן.

הרכב נבחרת ישראל (בסוגריים המחליפים): אופק מליקה, גיא דזנט (לירן חזן - 46), שביט אלגבי (מאור ישילרמק - 68), ניקיטה סטויאנוב, נועם בן הרוש, ליאור קאסה, ניב יהושע, ירין לוי (עידו כהן - 46), יהודה בלאי, סייד אבו פרחי ועומר דהן (אניס פורת עיאש - 57).